wtorek, 17 maja 2011

Wytyczne na ocenę celującą dla III klas gimnazjum.


Wytyczne na ocenę celującą dla III klas gimnazjum.

Ocenę celującą z informatyki może otrzymać uczeń który:

  1. Ma ocenę bardzo dobrą z informatyki na koniec roku.
  2. Wykazuję dużą wiedzę i umiejętności z zakresu przedmiotów informatycznych.
  3. Wykazuję zainteresowanie przedmiotami związanymi z informatyką
  4. Wykonuję różne prace oraz zadania na rzecz szkoły przy wykorzystaniu swoich umiejętności z zakresu informatyki, technologii informacyjnej, multimediów itp.
  5. Pomaga nauczycielom innych przedmiotów wykorzystując swoją wiedzę i umiejętności w zakresie edycji tekstów, obsługi sprzętu komputerowego, wyszukiwania materiałów w Internecie pomocnych na lekcji, nagrywania płyt CD, DVD z materiałami potrzebnymi do prowadzenia lekcji, wykonuje prezentację multimedialne na dowolny temat.

Ponadto:

Wykonał jedną z wymienionych prac dodatkowych:

  1. Wykonanie i aktualizowanie informacji o szkole w Internecie w postaci bloga, strony internetowej, galerii multimedialnej itp.
  2. Wykonanie złożonej prezentacji o historii szkoły, Woli Osowińskiej i najbliższego otoczenia. Celem tej prezentacji jest pokaz na dniach otwartych szkoły, lub innych uroczystościach.
  3. Wykonanie filmu w postaci prezentacji zdjęć przeplatanych muzyką z komentarzem słownym. Film ma przedstawiać historię szkoły, miejscowości i najbliższego otoczenia.
  4. Wykonanie arkusza kalkulacyjnego służącego do zliczania średniej ocen poszczególnych klas, średniej ocen całej szkoły, oraz frekwencji poszczególnych klas i całej szkoły.
  5. Wykonanie innego zadania praktycznego uzgodnionego z nauczycielem informatyki i innych przedmiotów.


Uwaga: Samo wykonanie wyżej wymienionych prac nie gwarantuję automatycznie oceny celującej. Osoba wykonująca pracę powinna umieć opowiedzieć o sposobie jej wykonania a w przypadku arkusza kalkulacyjnego bądź stron internetowych powinna umieć się nimi posługiwać dokonywać modyfikacji, zmian bez pomocy innych osób.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz