wtorek, 26 lutego 2019

Gminne zimowisko w Wiśle

W dniach 13.02 - 17.02.2019r. uczniowie ze szkół z gminy Borki uczestniczyli w zimowisku dofinansowanym przez Wójta Gminy Radosława Sałatę. Kierownikiem wycieczki była pani Urszula Oprawska- Abdułłajew, a opiekunem uczniów naszej szkoły była pani Barbara Zdunek. W wyjeździe uczestniczyło czterdziestu uczniów ze wszystkich szkół, naszą reprezentowały następujące osoby: Szymon Latkowski, Michał Grzejdak, Bartosz Małaszuk, Paulina Mańko, Ewelina Sposób, Marta Majcher, Martyna Świder, Krystian Młynarczyk, Michał Suska, Mateusz Wierzchowski. Głównym celem wyjazdu było zwiedzenie Wisły i jazda na stoku narciarskim. Pierwszego dnia po dojechaniu na miejsce zakwaterowaliśmy się w Schronisku Młodzieżowym „GRANIT”. Nazajutrz zwiedziliśmy pałac prezydenta RP w Wiśle i skocznię narciarską. Po południu wybraliśmy się na narty. Część uczniów zaczynała swoją przygodę z tym sportem pod okiem instruktora. Następny dzień zaczęliśmy od zwiedzania okolicy. Kolejne godziny spędziliśmy już na stoku. W sobotę z przewodnikiem udaliśmy się do Czech, gdzie zwiedzaliśmy muzeum samochodów „Tatra" i miasteczko Stramberk położone na Morawach Czeskich. Podsumowaniem naszego wyjazdu było wspólne ognisko i dyskoteka. W niedzielę wyruszyliśmy w drogę powrotną, zajeżdżając na Mszę Świętą do Częstochowy. Podczas całego wyjazdu towarzyszyła nam miła atmosfera. Zdrowi i pełni niezapomnianych chwil wróciliśmy do domu.