„Moja szkoła a szkoła sprzed lat…”
pod patronatem Wójta Gminy Borki
Regulamin konkursu:
Organizator konkursu:
Organizatorem konkursu jest Szkoła Podstawowa im. płk. pil. Zdzisława Krasnodębskiego w Woli Osowińskiej.
Cele konkursu:
rozbudzenie zamiłowania historią swojej szkoły, swoich przodków;
inspirowanie do pracy twórczej;
rozwijanie wyobraźni i zainteresowań literackich;
kształtowanie umiejętności poprawnego pisania;
ocalenie od zapomnienia sztuki pisania listów.
Uczestnictwo w konkursie:
Konkurs jest adresowany do uczniów klas II - VIII uczęszczających do szkół podstawowych Gminy Borki.
Zasady konkursu:
Każdy uczestnik może zgłosić do konkursu jeden list skierowany do nauczyciela z dawnych czasów. Opisuje w nim realia współczesnej szkoły, porównując je ze szkołą rodziców, dziadków czy pradziadków. List powinien być napisany odręcznie czytelnym pismem.
Uczestnik konkursu ma prawo do dowolnej interpretacji tematu listu i rozwinięcia go według własnego uznania.
Prace konkursowe muszą być napisane na papierze (kartka z zeszytu, papeteria itp.) oraz mieć formę listu w kopercie (koperta powinna być zaadresowana na adres szkoły - organizatora konkursu).
W kopercie, oprócz listu, powinna znaleźć się także osobna kartka - metryczka konkursowa (załącznik nr 1), a także zgoda rodziców/opiekunów na udział dziecka
w konkursie (załącznik nr 2).
Ocena prac:
Prace konkursowe będą oceniane w trzech kategoriach:
klasy II- III,
klasy IV-VI,
klasy VII-VIII
Komisja
konkursowa w szczególności będzie zwracać uwagę na:
przestrzeganie wymogów formalnych listu, poprawność językową,
interpunkcyjną
i ortograficzną, formę listu, ciekawą
realizację tematu, estetykę zapisu, a także wrażenia ogólne.
Załączniki do pracy:
1.(załącznik nr 1 – metryczka konkursowa):
imię i nazwisko autora pracy oraz klasa, do której uczęszcza;
adres placówki, telefon kontaktowy, e-mail;
imię i nazwisko nauczyciela-opiekuna.
2.(załącznik nr 2 – klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych)
Termin i warunki dostarczenia prac konkursowych:
Ostateczny termin dostarczenia listów upływa z dniem 11 czerwca 2021 r.;
Prace z dopiskiem Gminny Konkurs Literacki należy dostarczyć na adres:
Szkoła Podstawowa im. płk. pil. Zdzisława Krasnodębskiego w Woli Osowińskiej
ul. Parkowa 7
21-345 Borki
c) Prace konkursowe nie podlegają zwrotowi i przechodzą na własność organizatora.
Wyniki i nagrody:
Wyniki konkursu zostaną opublikowane na blogu Zespołu Placówek Oświatowych w Woli Osowińskiej najpóźniej do 21.06.2021 r.;
Laureaci otrzymają nagrody rzeczowe oraz dyplomy.
Załączniki do pobrania:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz