Wpisz się w historię Szkoły Podstawowej im. płk pil. Zdzisława Krasnodębskiego!
Zostań autorem hymnu naszej szkoły!
Regulamin konkursu na hymn Szkoły Podstawowej
im. płk pil. Zdzisława Krasnodębskiego w Woli Osowińskiej.
Pod patronatem Wójta Gminy Borki
ppłk. rez. Radosława Sałaty
I. Organizator konkursu
Organizatorem konkursu jest Szkoła Podstawowa im. płk pil. Zdzisława Krasnodębskiego w Woli Osowińskiej.
Nadzór nad przebiegiem konkursu pełni Zespół Koordynujący złożony z nauczycieli języka polskiego i muzyki.
II. Cel konkursu
Stworzenie hymnu, pieśni umacniającej więź uczniów z własną szkołą.
Rozbudzanie poczucia identyfikacji z własnym środowiskiem.
Wzbogacenie tradycji i symboli szkoły.
Popularyzacja szkoły w środowisku lokalnym.
Propagowanie postaci im. płk pil. Zdzisława Krasnodębskiego oraz Dywizjonu 303.
Pobudzenie aktywności twórczej wśród uczniów i rodziców.
III. Warunki uczestnictwa w konkursie
W konkursie mogą brać udział uczniowie klas I – VIII ,rodzice uczniów oraz mieszkańcy Gminy Borki. Konkurs ma charakter otwarty i skierowany jest do wszystkich zainteresowanych osób.
Projekty konkursowe mogą być realizowane indywidualnie i grupowo.
Uczestnik jest zobowiązany przedstawić projekt autorski.
Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się praw autorskich na rzecz Szkoły Podstawowej im. płk pil. Zdzisława Krasnodębskiego w Woli Osowińskiej.
Prace konkursowe należy składać zgodnie z wymaganiami zawartymi w regulaminie.
Branie udziału w konkursie jest równoznaczne z akceptacją warunków konkursu.
Z chwilą nadesłania prace przechodzą na własność Organizatora. Organizator zastrzega sobie prawo do nieodpłatnego ich wykorzystania (druku w dowolnej liczbie publikacji i w dowolnym nakładzie, używania ich w Internecie oraz w innych formach utrwaleń, nadających się do rozpowszechniania).
IV. Zasady uczestnictwa
Tematyka hymnu powinna nawiązywać do szkoły, patrona i/lub miejscowości.
Hymn powinien zawierać minimum dwie zwrotki tekstu z refrenem i muzyką.
Każdy uczestnik/grupa może zgłosić jeden projekt.
Prace konkursowe należy przekazać w formie papierowej (tekst) i elektronicznej (płyta CD, pendrive) w zamkniętej kopercie. Prace konkursowe można przekazywać również
w formie zapisu linii melodycznej oraz nagrania audio zawierającego odśpiewanie hymnu (tekst i muzyka).
Prace powinny być opatrzone informacją zawierającą: imię i nazwisko autora lub autorów adres i telefon kontaktowy.
Zgłaszający utwór ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie praw osób trzecich w związku z wykorzystaniem utworu. W żadnym wypadku zgłoszony utwór nie może mieć wad prawnych, a w szczególności nie może naruszać praw osób trzecich.
Organizator nie zwraca nadesłanych prac i jednocześnie zastrzega sobie możliwość naniesienia poprawek.
V. Miejsce i termin składania prac konkursowych
Prace należy składać do 30 czerwca 2021 r. do sekretariatu szkoły lub bezpośrednio do koordynatorów.
Prace konkursowe, niespełniające wymagań, o których mowa w regulaminie konkursu, nie będą podlegały ocenie Komisji Konkursowej powołanej przez Dyrektora Szkoły Podstawowej w Woli Osowińskiej.
Prace dostarczone po terminie nie będą oceniane.
Wraz z pracą należy dostarczyć dołączone do regulaminu w formie załączników: klauzulę zgody na przetwarzanie danych osobowych i klauzulę zgody na rozpowszechnianie wizerunku.
VI. Kryteria oceny prac konkursowych
Nadesłane prace oceniane będą zgodnie z następującymi kryteriami: zgodność pracy z tematem, trafne i ciekawe jego ujęcie, oryginalność tekstu,nawiązanie do sylwetki Patrona Szkoły, oddanie charakteru szkoły, zawartość merytoryczna, poprawność językowa i stylistyczna, realizacja wyznaczników gatunku (hymnu).
VII. Rozstrzygnięcie konkursu
W wyniku postępowania konkursowego Komisja Konkursowa, powołana przez organizatora, wyłoni zwycięzcę konkursu.
W skład Komisji Konkursowej wchodzą: Dyrektor Szkoły, przedstawiciele Rady Pedagogicznej, Rady Rodziców i Samorządu Uczniowskiego.
Komisja zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w tekście lub wykorzystania więcej niż jednej pracy konkursowej.
Organizator określa termin i miejsce obrad Komisji, lecz nie później niż do 30 czerwca 2021 r. Wyniki konkursu zostaną opublikowane na blogu szkoły.
W przypadku, gdy żadna z prac nie spełni wymagań regulaminu Komisja Konkursowa zastrzega sobie prawo anulowania konkursu i ustalenia innych kryteriów wyboru hymnu szkoły.
Decyzja Komisji jest ostateczna i nieodwołalna.
VIII. Nagrody
Nagroda główna:
-pamiątkowa tabliczka z nazwiskiem autora projektu, która zostanie umieszczona na honorowym miejscu w budynku szkoły,
- zaproszenie autora jako gościa honorowego na uroczystość obchodów 100- lecia szkoły,
- nagroda rzeczowa.
2. Przyznanie wyróżnień najciekawszym pracom, których autorzy otrzymają pamiątkowe dyplomy. nagrody rzeczowe oraz zaproszenia na obchody 100-lecia szkoły. Wyróżnione prace opublikowane zostaną na stronie internetowej.
3. Wszyscy uczestnicy konkursu otrzymają pamiątkowe dyplomy
4. Prace konkursowe zostaną zaprezentowane na pokonkursowej wystawie w holu szkoły.
5. Nagrodzeni laureaci zostaną powiadomieni o werdykcie Komisji Konkursowej osobiście lub telefonicznie.
Pliki do pobrania:
2. KLAUZULA ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH/ KLAUZULA ZGODY NA ROZPOWSZECHNIANIE WIZERUNKU
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz